Kössünk üzletet!
Ha valamit nagyon akarunk, és érezzük, hogy képesek vagyunk elérni, akkor elkezdünk dolgozni a vágyainkon. Dolgozni, azaz munkát, fáradtságot és energiát beletenni, mert akarjuk a végeredményt. De csakis akkor lehet learatni a babérokat, ha hajlandóak vagyunk az ügy érdekében befektetésekre! Ha nem szánunk kellő figyelmet, fanatikus akaratot, időt, fáradtságot és pénzt az ügyünkre, akkor az magától nem fog megvalósulni!
Repül az idő, így nekünk résen kell lennünk – a munkára szánt idő teljes tartamában a bőségre, a jobb jövőre kell koncentrálnunk!
Pénzt kell fordítanunk a megfelelő megjelenésre, munkához szükséges eszközökre, a saját képzésünkre! Sosem fogunk eljutni egy magasabb célpiacra, és sosem fogunk minőségű ajánlásokat sem kapni, ha nem a megbízhatóságot tükrözzük!
Az a legjobb, ha módunkban áll a megfelelő szakembertől megtanulni a munkát.
Az emberek azokhoz vonzódnak, akiket tisztelnek és akikben megbíznak. Nem azért kötnek üzletet, mert jó barátnak tartanak téged, hanem mert megbíznak benned! Kérdezhetnek tőled szakmai területen bármit – tudod a megoldásokat, és tudsz előnyös konstrukciót javasolni!
Ha kivívod a vevők elismerését, akkor ajánlásokat fogsz kapni, ami azt jelenti, hogy befogadtak, és szükségük van rád!
Félek az elutasítástól…
Sokan azért nem építenek új vevőkört, mert kényelmesek. Mások pedig azért, mert feltételezik, hogy nem fog sikerülni, netán megalázott helyzetbe kerülnek – féltik az önbizalmukat!
Érthető! De az üzlethez kell a vakmerőség, és a bátorság! Olyan nincs, hogy nem próbálom meg!
Mi a legrosszabb, ami megtörténhet ha elmész egy új ügyfélhez?
Ha telefonon keresed meg, legfeljebb nem kérnek a szolgáltatásból, nem akarnak veled találkozni. Ha félsz ezektől a szituációktól, akkor előre leírt és begyakorolt tematikával beszélj a vevőkkel.
Telefonos bejelentkezésnél fontos a határozottság, és a lényeges mondatok kimondása, melyek felkeltik a vevő figyelmét!
Személyes találkozások alkalmával sokat segíthet, ha hivatkozol az ajánló nevére, vagy éppen, ha a környéken több vevőd is van – ha a munkád nem annyira bizalmas – érdemes megemlíteni a nevüket!
Ha nem látják rajtad a félelmet… sőt… inkább magabiztosságot sugárzol, akkor felkeltheted gyorsan a portékádra az érdeklődést. A kimagaslóan sikeres értékesítők úgy különböztetik meg magukat másoktól, hogy határozottak… legalábbis annak tűnnek! A többség remeg, rossz verbális üzeneteket küld, míg a jok, vagy már rutinosabbak esetében eltűnik a félelem! testbeszédük, kiállásuk, szemkontaktusuk, hangerejük, kézfogásuk határozott! Ez komoly előny első találkozáskor – jó benyomást tesznek a vevőre!
A Sikeresebbek a félelem dacára is képesek cselekedni, otthonosan mozognak bármilyen típusú vevőnél.
Hogyan tegyél szert szakmai hírnévre?
Minél sikeresebb vagy, annál nagyobb örömmel segítenek neked a partnereid. Küldetésként tekintsünk a munkánkra. Tanítsunk, segítsünk és adjunk el! Bármilyen ötlet beválhat, ha veszed a bátorságot, kísérletezel és kipróbálod.
Amikor tervet tűzöl ki magad elé, és elkezdesz azon dolgozni, akkor dolgozz keményen, és maradj a pályán még akkor is, ha elmaradnak a kezdeti sikerek. Az akarás, a kitartás és a szorgalom meghozza gyümölcsét – ha hajlandó vagy tanulni!
Tanulj meg nagyban gondolkodni, és tölts sok időt a szakma legjobbjaival. Olyanokkal, akik azt adják el, azt teszik, amit te.